Tuesday, March 16, 2010

tanpa diduga!


salam...
ni nk story sket...lame da tak story mory kan...nk ckp bz xjugak lah...cume aku melalui masa2 yang agak complicated...tp akhirnya aku bahagia!syukurrrr....
tp tu lah mcm tajuk kat atas tu..tanpa diduga...aku mengambil keputusan untuk menjalani kehidupan yang baru...
sekarang impian aku hampir tercapai...bagaikan selangkah masuk ke dalam alam kebahagiaan..aku memang sedang melangkah!
ececeh...
mesti ade je orang bertanya...camne aku leh kenal si dia neyh..
camne aku nk jawab sebab jawapan aku mesti kurang meyakinkan..tp takpelah asalkan aku yakin inilah pilihan terbaik aku..so what kan?
sekarang ni aku still blaja lagik kat upsi ni...
sambil2 tu aku wat jugaklah preparation nak kawen neyh
yang dah setel kursus kawen,fitting baju, pelamin seblah perempuan, kad kawen,dan yag
belum setel nye banyak lagilah..hantaran, photographer,door gift, bilik, n bla bla bla...
nt pas exam aku cuti 2 bulan..right b4 wedding aku...
so 2 bulan tu aku akan habiskan mase wat menda2 ni sume...
perghhh excited2 jugak...nebes2 jugakk..wish me luck!

0 comments: