Sunday, July 12, 2009

di mane saye hari ini adalah untuk hari yg akan datang


aku tak tau la aku yang tak chills kt sini or org yang tak chills kat sini..biase lah kot kan..baru jek 2mggu..ape yang penting tak terasa lagi kemeriahan kengkawan dulu..huhuhu...tp abah aku ckp...kt mane aku blaja tak penting..yang penting ape yang aku dpt lepas kua dr tempat tu..betol lah kn..mule2 berat hati aku nk ke sini..tapi ini memang masanya..huhu one more thing..sesungguhnya aku kt sini dikelilingi bdak br abis skola n matrik..buat aku terase yg patutnya aku berada di sini 2-3 thn yng dulu..tapi buat ape aku nk kisah sgt..kn kn kn..hanya aku yang tahu ape yang aku ada..ecehs..gamba neh sebnrnye nk suh cik seri tgk...(aku rase ko paham kot...cm jodoh je baju aku ngn baju ngko eh)..lalala

1 comments:

Seri said...

omg!! shira..sam siuttt... hehehehhehe.... good luck syg!!! miss you a lottt!!!!